Przedstawiam mój e-mail do firmy Vectra
Po wielu próbach telefonowania z niewiadomych przyczyn nie mogłem zmienić danych korespondencyjnych, które zostały spisane z danych świadczenia usług, mimo, że powtarzałem 2 razy prawidłowe dane !
Czy ktoś miał jeszcze taki problem ?
treść e-maila wysłanego do kontakt@vectra.pl
Witam.
Zobaczyłem, że mam złe dane w systemie i na fakturze.
Adres korespondencyjny jest inny niż ten, który dwukrotnie powtarzałem
dzwoniąc do biura obsługi, a mimo to został przepisany z adresu
świadczenia usług. Chciałem zadzwonić po raz kolejny ale efekty są
takie, że na telefon trzeba wydać więcej pieniędzy niż za internet..
Dlaczego moje dane osobowe nie zostały poprawnie wprowadzone i
dlaczego nie zostało to odrazu wprowadzone tylko pani z biura obsługi
klienta powiedziała, że to jutro zrobi ? Czy to wymaga aż takich trudów ?Pragnę przedstawić moją opinie o internecie w Vectrze po wykonaniu licznych pomiarów.
Zaznaczam, że wszystkie kable w bloku były świeżo po wymianie.
Plusy
+ lepszy od tp
+ promocja dla studentów
+ nie najgorsza cena
Minusy
- trzeba dzwonić raz na miesiąc lub dwa, bo pewnego dnia zwalnia prędkość o 50% a nawet 80%
- ciężko się dodzwonić
- w większości przypadków technik po zgłoszeniu usterki twierdzi, że wszystko jest w porządku, a nagle po telefonie wraca pełna prędkość
- ping lekko powyżej normy
- w godzinach szczytu lekko chwiejny transfer
- do jakości usług firmy UPC jeszcze im dużo brakuje
Komentarze
Prześlij komentarz