Vectra email

Przedstawiam mój e-mail do firmy Vectra


Po wielu próbach telefonowania z niewiadomych przyczyn nie mogłem zmienić danych korespondencyjnych, które zostały spisane z danych świadczenia usług, mimo, że powtarzałem 2 razy prawidłowe dane ! 

Czy ktoś miał jeszcze taki problem ?

treść e-maila wysłanego do kontakt@vectra.pl



Witam. 
       Zobaczyłem, że mam złe dane w systemie i na fakturze. Adres korespondencyjny jest inny niż ten, który dwukrotnie powtarzałem dzwoniąc do biura obsługi, a mimo to został przepisany z adresu świadczenia usług. Chciałem zadzwonić po raz kolejny ale efekty są takie, że na telefon trzeba wydać więcej pieniędzy niż za internet..
Dlaczego moje dane osobowe nie zostały poprawnie wprowadzone i dlaczego nie zostało to odrazu wprowadzone tylko pani z biura obsługi klienta powiedziała, że to jutro zrobi ? Czy to wymaga aż takich trudów ?
mój nr identyfikacyjny Abonenta ********  jakie dane są jeszcze potrzebne i czy mogę je podać po przez tego e-maila ?


Pragnę przedstawić moją opinie o internecie w Vectrze po wykonaniu licznych pomiarów.
Zaznaczam, że wszystkie kable w bloku były świeżo po wymianie.

Plusy
+ lepszy od tp
+ promocja dla studentów
 + nie najgorsza cena

Minusy
- trzeba dzwonić raz na miesiąc lub dwa, bo pewnego dnia zwalnia prędkość o 50% a nawet 80%
- ciężko się dodzwonić
- w większości przypadków technik po zgłoszeniu usterki twierdzi, że wszystko jest w porządku, a   nagle po telefonie wraca pełna prędkość
- ping lekko powyżej normy
- w godzinach szczytu lekko chwiejny transfer
- do jakości usług firmy UPC jeszcze im dużo brakuje

Komentarze