poniedziałek, 8 lipca 2013

najszybszy-wygrywa.pl jak się wypisać

Strona najszybszy-wygrywa - oszuści wyłudzający pieniądze i  rozsyłający spam




Niestety smutna wiadomość dla tych, którzy dostają spam ze strony najszybszy-wygrywa.pl.
Jak narazie nie można wypisać się z ich listy meilingowej. Ciągle prowadzone są zbiorowe pozwy sądowe, niestety bezskutecznie.

Pozostaje nam dodać filtr pocztowy do tego adresu e-mail i ustawić automatyczne usuwanie.

Jeśli ktoś jeszcze nie wpisywał swoich danych na tej stronie w celu wygrania nagród to stanowczo odradzam ! Jest to firma fikcyjna, wyłudzająca pieniądze.


6 komentarzy:

  1. ClickQuickNow
    ul. Królowej Marysieńki 90
    KONTAKT:226517272
    LUB komórka 603-175-985

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wyłudzają pieniędzy, tylko dane osobowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieniądze niestety też... Kiedyś się podszyli, że zbierają na jakieś dziecko, które potrzebuje pilnie operacji.....i że każda złotówka się liczy....

      Usuń
  3. Fa ktycznie Najszybszy wygrywa to NAJWIĘKSI OSZUŚCI W INTERNECIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. odwolaniezgody@najszybszywygrywa.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Sposób jest. Mnie się udało w kilka dni. Wysłałam w piątek 20 maili z informacją, że nie wyrażałam zgody na przetwarzanie moich danych osobowych i żądam natychmiastowego usunięcia moich danych z bazy mailingowej. W poniedziałek otworzyłam skrzynkę i maile od nich nadal były. Wysłałam skargę do GIODO i jednocześnie maila (dokładniej 30 sztuk, jedna za drugą)do odwolaniezgody@najszybszy-wygrywa.pl z informacją, że nie reagują na mój wyraźny brak zgody i ponownie żądam usunięcia moich danych z ich bazy oraz poinformowałam o złożeniu skargi do GIODO. Tego samego dnia po południu otrzymałam wiadomość, że moje dane usunęli. Podziałało. Nie wiem co, czy skarga do GIODO, czy 30 sztuk maili, ale podziałało

    OdpowiedzUsuń