iPod Shuffle - pomarańczowa dioda mruga - ładowanie ?

iPod Shuffle - Jak rozpoznać czy ładuje akumulator ?

iPod Shuffle 4 generacji



iPod Shuffle 2 generacji












Co należy wiedzieć po zakupie Ipoda Shuffle ?

  • po podłączeniu do komputera, możę nie wykrywać iPoda, należy ściągnąć najnowszy program iTunes
  • należy pamiętać, że nie wgramy plików w standardowy sposób - kopiując, bądź upuszczając pliki do pamięci masowej iPoda. Pliki należy wgrywać po przez bibliotekę iTunes - można upuścić własne pliki z dysku do biblioteki wcześniej wybierając urządzenie z opcji.
iPod 3 generacji


















Czemu czasem jak podłącze iPoda jest pomarańczowa ciągła dioda, a czasem mruga ? 

Odpowiedź:
Zazwyczaj ciągła pomarańczowa dioda oznacza ładowanie sprzętu,
a ciągła zielona dioda oznacza naładowaną baterię.


iPod 1 generacji














Co wówczas gdy mruga pomarańczowa ? czy ładuje ? 

Odpowiedź:
W większości przypadków ładuje, lecz nie zobaczymy końca tego ładowania, ponieważ komputer ciągle będzie wykrywał naszego iPoda jako dysk masowy. Dzieje się tak często w nowszych systemach operacyjnych takich jak Windows 8.

Jak temu zaradzić i móc zawsze widzieć ciągłą diodę ładowania ?

Jest skuteczny i prosty sposób na to:
klikamy prawym klawiszem myszy na mój komputer i wybieramy właściwości, następnie menadżer urządzeń.
Rozwijamy stacje dysków a następnie dysk odpowiedzialny za naszego iPoda wyłączamy.

Jaki będzie rezultat ?
W rezultacie pamięć masowa naszego dysku nie będzie wykrywalna przez komputer, ale napięcie z USB będzie pobierało nasze urządzenie, co spowoduje, że będzie widoczna stałą dioda ładowania i zobaczymy upragnioną zieloną diodę przy naładowanym akumulatorze :) .

Jeśli chcemy przesłać pliki muzyczne do naszego iPoda wówczas, możemy na ten czas włączyć urządzenie, postępując analogicznie do powyższych wskazówek.


ipod-jak-ladowac-dioda
Jak wyłączyć tymczasowo pamięć masową urządzenia Ipod w celu tylko ładowania


Jeśli by ktoś szukał różnic między iPod schuffle generacja 2 a 4 to główną różnicą jest to, że ten z 4 generacji jest wyposażony w powiadomienia głosowe - utwory i bateria. NO i wyższe pojemności i kolory inne.

Jeszcze jedna ważna uwaga: kabel usb z iPoda Shuffle generacji 1 i 2 nie pasuje do generacji 3 i 4. Nie polecam także, ręcznego przerabiania kabla, bo uszkodzisz go na dobre, tak jak niektóre bardzo słabe podróbki.

Pomogłem ? odwdzięcz się komentarzem ;)
Zmotywyjesz mnie do większej pracy nad odpowiedziami na częste problemy typowego użytkownika urządzeń elektronicznych.

Komentarze

  1. Super opis, dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłem pomóc, sam też miałem ten problem

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Dzięki bardzo mi pomogłeś. Z tą lampką ładowania tylko miałem problem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za informacje! Wczoraj kupiłam ipoda i męczyłam się z nim całą noc.

    Bardzo mi pomogłeś.
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje bardzo za bardzo dobre informacje:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak chce ładować z prądu to mignie pomarańczowa 3 razy i gaśnie i nie ładuje. A z kompa laduje mrugajac cały czas nie mogę w menedzerze wyłączyć dysku ponieważ po chwili znika sam

    OdpowiedzUsuń
  6. no i super, sama bym nie doszla do rozwiązania problemu ;) Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Och,dziękuję bardzo. Miałem problem z tą diodą na Windows 10, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za wpis, po tylu latach jeszcze się przydał😉

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz