Jak zrezygnować z karty Mbank

Jak dezaktywować debetową kartę mbank?





Jak wiadomo z posiadaniem karty debetowej Mbank wiążą się pewne opłaty comiesięczne jeśli nie zapłacisz nią przynajmniej 100zł









Rezygnacja z karty Mbanku

  1. Logujemy się na swoje konto internetowe
  2. Z menu po lewej wybieramy link "Karty"
  3. Po rozwinięciu kolejnego menu klikamy "Zastrzeż"
  4. Wybieramy przyczynę zastrzeżenia karty i potwierdzamy klikając "Dalej"
  5. Potwierdzamy operację kodem SMS
  6. Karta została zastrzeżona

Komentarze

  1. Ja nigdy nie miałem w tym banku żadnego konta, ale sama instrukcja wydaje się dość prosta. Moim zdaniem warto również było wyrobić kartę wielowalutową https://www.igoriacard.com/karta-prepaid-kieszonkowe-dla-dzieci/ mojemu dziecku, gdyż często wyjeżdża gdzieś za granicę to tym bardziej mu się przyda. Ja oczywiście mam pełną kontrolę nad tą kartą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak na dobrą sprawę ja nigdy nie miałem żadnego konta w tym banku, więc nie bardzo wiem jak i po co rezygnować z karty. Zresztą ja najwięcej płatności robię poprzez przelewy natychmiastowe https://www.cashbill.pl/platnosci/natychmiastowe/ i jestem zdania, że taki sposób jest zdecydowanie najlepszy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz