plus przelew pieniędzy z konta na konto

Transfer środków na koncie pomiędzy użytkownikami PLUSA
 (Przelew z konta na konto - Simplus)

Teleprzelew = przekazywanie środków zgromadzonych na koncie Simplus na konto innego użytkownika
Brakuje Ci pieniędzy na koncie? Poproś innego znajomego Simplusowicza o pomoc.
Możesz także pomagać innym - wówczas Ty zasilisz konto innej, bliskiej osoby
Jak dokonać przelewu ?
  • Wyślij na numer 5511 SMS-a wpisując w treści „P [kwota przelewu] [numer osoby]”
  •  np. „P 20 601601601” .
    P - oznacza zlecenie przelewu
    kwota przelewu - można przelewać jednorazowo maksimum do 20 zł
    numer osoby - to numer innego Simplusowicza któremu chcesz przelać część posiadanych środków
  • po chwili otrzymasz SMS-a z informacją o wysokości zlecanego przelewu dla wskazanego numeru oraz prośbę o potwierdzenie chęci zrobienia przelewu
  • w ciągu 15 minut wyślij SMS-a potwierdzającego o treści TAK na numer 5511 co spowoduje realizację przelewu.
Zasady usługi:
  • Opłata za wysłanie SMS-a zlecającego, jak i potwierdzającego realizację przelewu wynosi tylko 5 gr z VAT (na terenie kraju).
  • Przelana kwota nie powoduje przedłużenia okresu ważności konta odbiorcy.
  • W ciągu 30 dni łączna kwota przelanych przez jednego użytkownika środków nie może przekroczyć wartości 20 zł z VAT.
  • Użytkownik otrzymujący Teleprzelew może w ciągu 30 dni otrzymać nie więcej niż 20 zł z VAT. 

źródło: http://nakarte.plus.pl/v.do?idx=836343

Komentarze

  1. Ja nigdy nie miałem okazji jeszcze testować takiej formy płatniczej. Zazwyczaj korzystam z systemu płatności online https://www.cashbill.pl/platnosci i sprawdza się to znakomicie. W sumie to nawet nie potrzebuję innych opcji do płacenia, bo ta jedna mi w zupełności wystarcza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Patryk Wojtkowski20 maja 2019 21:27

    Ja chyba nigdy również nie korzystałem z takiej oferty i mogę powiedzieć, że w ogóle pierwszy raz o niej słyszę. Chcoiaż często korzystam z przekazów i przelewów https://www.przelewy24.pl/metody-platnosci/przelewy-i-przekazy-bankowe to moim zdaniem to jest właśnie najbardziej odpowiednia forma płatności dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem w dzisiejszych czasach i tak najlepiej jest korzystać z płatności online jak https://bluemedia.pl/oferta/platnosci/platnosci-online gdzie również bez większego problemu można przelać pieniądze. Ja już tak robię od dłuższego czasu i jeszcze nigdy nie było sytuacji aby mi coś nie wyszło. Do tego oczywiście jest bardzo bezpiecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz